Właścicielem i administratorem Hotelu jest spółka MIPAMA E.Z. Szafarz Sp.j. z siedzibą w Opatówku (62-860) ul. Rogatka 7A (zwana w dalszej części Regulaminu „Hotelem”).
Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie Karty Gościa, jak również przez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej: www.hoteltermalny.pl.
Hotel świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, konferencyjne i inne zgodnie z profilem działalności, kategorią i standardem.
Opis usług, w szczególności pokoi oraz cenni usług znajdują się na stronie internetowej Hotelu, w hotelowej recepcji oraz w dziale sprzedaży.
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego. Przedłużenie doby jest możliwe w miarę dostępności pokoi poprzez zgłoszenie na recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
W przypadku braku uzgodnień z Hotelem o przedłużenie pobytu, Hotel zastrzega sobie prawo do przeniesienia rzeczy Gościa do przechowalni bagażu.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu Hotelu.
Podstawą zawarcia umowy o usługi hotelowe jest okazanie w recepcji dowodu osobistego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub paszportu, udostępnienie określonych w Karcie Gościa danych osobowych oraz podpisanie wypełnionej Karty.
W przypadku rezerwacji grupowej, potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie przedpłaty oraz podpisanie umowy.
Zgodnie z Rozporządzaniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest MIPAMA E.Z. Szafarz Sp.j., ul. Rogatka 7A, 62-860 Opatówek.
Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
Przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Hotel.
W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, także w czasie pobytu.
Osoby odwiedzające Gości hotelowych mogą przebywać w pokoju w godzinach 7:00-22:00.
W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-6:00. Kara za złamanie zakazu ciszy nocnej wynosi 500 zł.
Szczegółowe warunki dokonywania rezerwacji i anulacji są zawarte w potwierdzeniu rezerwacji.
Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu Gościa.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania pobytu Hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelu, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącej Gości, pracowników Hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.
Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: - przechowywanie przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu w depozycie w Recepcji, - udzielnie informacji związanych z pobytem i podróżą, - budzenie o wyznaczonej godzinie, - przechowywanie bagażu Gościa maksymalnie do 24 godzin.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru – w imieniu Gościa Hotelowego przesyłek, w tym przesyłek kurierskich, o ile wcześniej Hotel nie wyraził zgody na ich odbiór i nie udzielono Hotelowi stosownego pełnomocnictwa.
Na życzenie Gości przebywających w Hotelu w wybranych typach pokoi może być wstawiane dodatkowe wyposażenie, takie jak np. łóżko dodatkowe, wyposażenie dla dzieci, wyposażenie dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie dla zwierząt, zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem Hotelu.
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia terenu Hotelu.
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi do pokoju.
Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
Dzieci poniżej 13 roku życia powinny przebywać na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
Osoby małoletnie od 13 do 18 roku życia mogą samodzielnie korzystać z usług hotelowych wyłącznie za uprzednią zgodą Hotelu wydaną w trakcie rezerwacji usług oraz pisemną zgodą opiekunów prawnych.
Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, wyłączenie jeżeli przedmioty zostaną oddanie na przechowanie do depozytu w Recepcji.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów o dużej wartości i/lub przekraczających możliwości przechowania w depozycie.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowych przez wyjeżdzającego będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku braku takiego dyspozycji ze strony Gościa, Hotel rezerwuje sobie prawo do zutylizowania takich przedmiotów.
Na terenie Hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. W przypadku naruszenia zakazu Gość hotelowy zobowiązany jest do pokrycia kosztów oczyszczenia pomieszczeń w wysokości 750 zł, które zostaną doliczone do rachunku hotelowego.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie świec w pokojach hotelowych oraz używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych i telefonicznych.
Na terenie Hotelu obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia i przechowywania ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych, za wyjątkiem funkcjonariuszy służb mundurowych, a także innych państwowych formacji uzbrojonych, którzy z mocy prawa są uprawnieni do ich wnoszenia.
Hotel zastrzega sobie prawo do kontroli pokoi raz na 24h, aby zapewnić maksymalny komfort i bezpieczeństwo Gości.
Wybrane obszary ogólnodostępne Hotelu są monitorowane.
Hotel akceptuje w wybranych pokojach pobyt małych i średnich (do 20kg) zwierząt domowych. Pobyt zwierząt jest możliwy za uprzednią zgodą Hotelu, udzieloną w trakcie dokonywania rezerwacji i wiąże się z dodatkowymi opłatami (50 zł/doba) – zgodnie z aktualnym cennikiem (z wyjątkiem psów asystujących). Właściciele zwierząt przebywających na terenie Hotelu zobowiązani są mieć przy sobie zaświadczenie o aktualnych szczepieniach zwierząt. Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zachowanie przez nie ciszy i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej. Zwierzęta (z wyjątkiem psów asystujących) nie mogą być wprowadzane do Sali restauracyjnej. Właściciele zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzęta na terenie oraz w otoczeniu Hotelu. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt: psów wymienionych w wykazie ras psów uznawanych za agresywne w par.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28.04.2003 r. (Dz.U.nr 77, poz.687), gadów, płazów, stawonogów i gryzoni, a także innych zwierząt uznawanych przez dyrekcję hotelu za niebezpieczne. Ze względów bezpieczeństwa sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju prosimy o pozostawienie odpowiedniej zawieszki na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi i poinformować hotelową recepcje.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracowników reakcję i poprawę jakości świadczonych usług. Reklamację dotyczące świadczonych usług powinny być zgłoszone na piśmie i zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty ich trzymania przez Hotel.
Opłata za zgubienie klucza magnetycznego wynosi 50zł.
Opłata za zgubienie ręcznika hotelowego wynosi 50 zł.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez MIPAMA E.Z.SZAFARZ SPÓŁKA JAWNA, Rogatka 7a, 62-860, Opatówek Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .